Er du klar til at tage dine sociale medier til et højere niveau?

Gasværksvej 10E, 1656 København V
hello@nordicsocial.dk
+45 42 76 06 47

Siden er beskyte af reCAPTCHA og Google Privacy Policy samt Terms of Service gælder.

"Vi har arbejdet med en del bureauer, og Nordic Social er i dag det eneste vi bruger. Det er første gang, at vi har oplevet, at et bureau tænker selvstændigt og leverer på et niveau, der er højere, end hvad vi selv ville kunne. Nordic Social forstår os, og leverer tårnhøj kvalitet".

 

- Valde Gaarn Rasmussen, CCO & Co-Founder - Chabber

FAQ

Om Nordic Social

Vi er er et digitalt bureau specialiseret i sociale medier, der hjælper virksomheder med alt fra annoncering, den daglige håndtering samt produktion af foto, video & grafik. Bureauet blev stiftet december 2018 af Alexander, Emil & Peter, der kort tid efter flyttede ind på et lille kontorfællesskab på Nørrebro. I dag, 15 måneder og 3 kontorer senere, er vi nu at finde på vores eget kontor på Vesterbro hvor vi giver den gas hver dag med resten af vores team.

Vi har samlet det bedste fra alle verdener. Vi har både tekstforfattere med tilspidsede blyanter, kreative hoveder med øje for detaljen, community managers der håndterer din profil med snilde og tekniske annonceringsspecialister, der kan stykke det hele sammen til hårdtslående annoncer, målrettet DIN målgruppe.

Vi er ikke et 360-graders digitalt bureau. Vi er specialiseret i sociale medier og er SoMe-nørder helt ind til benet. Vi har således stor erfaring med sociale medier fra virksomheder i alle størrelser og brancher, hvilket giver os en dyb forståelse for platformene.

Vi behandler alle vores kunder, som var de vores første. Mange bureauer glemmer hurtigt deres kunder efter onboarding – dette er ikke tilfældet her.

Vi samarbejder kun med virksomheder, hvor vi tydeligt er det rette match for dem – hvis ikke dette er tilfældet henviser vi dem til det rette match. Det gør vi, fordi vi altid går efter livslange samarbejder.

Vi går ind for transparens og åben kommunikation. Du får løbende fremsendt rapporter over vores arbejde, og kan altid ringe eller skrive hvis du har spørgsmål (eller bare vil hyggesnakke).

Kort sagt hjælper vi virksomheder med sociale medier. Nogen har behov for ekstra hænder til den daglige håndtering, tekstforfatning, grafisk produktion eller video, mens andre har behov for kyndige hænder til betalt annoncering. Vi er utrolig agile, og tilpasser altid vores løsning efter netop dine behov.

Vi arbejder med virksomheder i vidt forskellige størrelser og brancher, fra alle afkroge af Danmark. Det er alt fra webshops, lokale restauranter, store internationale brands og mad-kæder. Vi arbejder også med internationale virksomheder, og har bl.a. erfaring med arbejde i Norge, USA & Italien.

Indledningsvist mødes vi og afdækker din virksomheds specifikke behov, mål og ønsker, og udarbejder efterfølgende, i samspil med dig, en klar strategi for din virksomheds tilstedeværelse på de sociale medier.

Efter strategien og rammerne er på plads overdrages al relevant materiale fra dig samt adgang til din(e) profil(er).

Når vi har modtaget materiale og adgang påbegyndes den egentlige eksekvering hvorefter du kan følge med i alt vores arbejde og resultaterne heraf.

FAQ

Håndtering af sociale medier

Vi søger for alt. Det vil sige, at vi kan hjælpe med alt fra den overordnede strategi, tekstforfatning, udarbejdelse og distribution af content samt den daglige håndtering og community management – med andre ord; vi kan hjælpe dig med lige præcis det, som du har behov for.

ALLE virksomheder kan drage fordel af en stærk tilstedeværelse på de sociale medier. De konkrete fordele afhænger naturligvis af din virksomhedstype, branche, målgruppe og strategiske målsætning, men overordnet set er sociale medier en fantastisk måde at connecte direkte med din målgruppe, og bygge bro til dem gennem relationsskabende og engagerende indhold.

Det korte svar – ”det kommer an på….” En platform kan være helt fantastisk for en slags virksomhed og tæt på ubrugelig for en anden. Vi arbejder professionelt med Facebook, Instagram, LinkedIn & Pinterest og sørger for at spore din indsats ind efter hvad der fungerer for netop dig.

Et organisk opslag er et stykke indhold, som du deler på dine sociale medier – ligesom du ville gøre på din private profil. Dette indhold kan du ikke målrette efter en specifik målgruppe og koster dig ikke noget. En betalt annonce er et betalt stykke indhold, som du kan målrette efter meget specifikke målgrupper.

Social Media Analytics er disciplinen, der omhandler uddrivelsen af data fra sociale medier, samt den efterfølgende analyse af denne. Målet er således at bruge dataene til at spore vores indsats ind efter hvad der fungerer, og undgå hvad der ikke gør.

FAQ

Annoncering på sociale medier

Indledningsvist sørger vi for den tekniske opsætning og eventuelle integration af annonceringsværktøjer, der er nødvendig for arbejdet med annoncering på sociale medier. Når først de tekniske rammer er på plads udarbejder vi en række kampagner baseret på din overordnede målsætning, målgruppe og ønsker. Vi skriver de fængende tekster, hjælper med annoncernes visuelle indhold og sørger for at målrette dem efter de personer, der er mest tilbøjelige til handling.

Ja! Digital marketing og sociale medier gør sig bestemt gældende for begge virksomhedstyper – dog vil strategien naturligvis variere alt efter om du har en webshop eller sælger tungt maskineri til byggebranchen.

Vi arbejder professionelt med annoncering på både Facebook & Instagram, Google, LinkedIn og Pinterest, og sørger for at tilpasse vores indsats efter de kanaler, der fungerer bedst for
netop din forretning.

Det varierer. Nogle kunder oplever rigtig flotte resultater med det samme, mens andre må
vente lidt længere med at høste frugten fra deres gode investering. Det gode ved
annoncering på sociale medier, er at vi hurtigt kan teste vores kampagner af og få rettet
ind efter hvad der driver resultater, og dermed slukke for hvad der ikke gør. Vi optimerer
dagligt vores annoncer og budgetter, og kæmper for dine resultater.