LinkedIn er de professionelles Facebook, og er i dag vigtigere end nogensinde.

Platformen er for mange virksomheder blot en formalitet, og bidrager derfor ikke med mere, end blot en tom og passiv tilstedeværelse. LinkedIn er et fantastisk redskab hvis brugt korrekt. Lad os overtage tøjlerne og sørge for at din tilstedeværelse på LinkedIn rent faktisk afføder resultater!


Lad dig ikke narre – platformen fungerer for både B2B & B2C-virksomheder!

LinkedIn er et suverænt værktøj for B2B-virksomheder til både at generere og konvertere nye leads, men samtidig et utroligt interessant sted for B2C-virksomheder at være aktive! Dette skyldes, at de selv samme professionelle der er talstærkt til stede på LinkedIn, også er slutbrugerne. LinkedIn kan dermed hjælpe med at skabe en effektiv pull-effekt gennem slutbrugerne.


LinkedIn er en effektiv og engagerende kanal til rekruttering og employer-branding.

Platformen er imidlertid ikke kun møntet på salg og leadgenerering. LinkedIn kan også være et fantastisk værktøj, når det kommer til at skabe engagerende employer-branding. Danmarks jobmarked bærer i dag præg af hyppige stillingsskift, hvorfor det for virksomheder handler om at være attraktive og tilgængelige, for at tiltrække nye interessante kandidater.