LinkedIn er de professionelles Facebook

Platformen er for mange virksomheder blot en formalitet, og bidrager derfor ikke med mere, end blot en tom og passiv tilstedeværelse. LinkedIn er et fantastisk redskab hvis brugt korrekt. Lad os overtage tøjlerne og sørge for at din tilstedeværelse på LinkedIn rent faktisk afføder resultater!


Både for B2B & B2C-virksomheder

LinkedIn er et erhvervsfokuseret socialt medie, hvilket gør det til et suverænt værktøj for B2B-virksomheder til både at generere og konvertere nye lead. Det betyder imidlertid ikke, at B2C-virksomheder ikke bør være på platforme, eftersom de samme professionelle, der er talstærkt til stede, også er slutbrugerne.


Effektiv rekruttering og employer-branding

LinkedIn skiller sig ud fra andre sociale medier ved også at være et fantastisk værktøj i forhold til rekruttering og employer-branding. Rigtig mange virksomheder og jobsøgende benytter sig aktivt af LinkedIn, så det er her, du har mulighed for at øge kendskabet til, hvem dine medarbejdere er og vise, hvilke værdier virksomheden står for. Danmarks jobmarked bærer i dag præg af hyppige stillingsskift, hvorfor det for virksomheder handler om at være attraktive og tilgængelige for at tiltrække nye interessante kandidater.